Náš obľúbený úpravca Defenderov je Twisted. Ale nebránime sa ani iným úpravám. Taký Project Kahn je tiež zaujímavý. Ten robí z nepohodlného auta ešte nepohodlnejšie, ale štýlovejšie. Dokonca pridáva aj rozšírenia celých blatníkov, ktoré nič nerobia. Len rozširujú auto a zaberajú viac miesta. To je celkom cool.
A odteraz uznávame aj East Coast Defenders z mesta Kissimmee na Floride. To je v U, S and A, keby ste to náhodou nevedeli. Nedávno spravili Project Viper, keď do auta natlačili LS3ku V8 s objemom 6,2 litra a výkonom 320 kW (430 k). Auto malo všade LEDky a stálo na diskoch s gumami Nitto Mud Grappler.
Nové projekty sú Project Punisher a Project Ironhorse. Oba sú skôr o luxuse ako o šialených terénnych prejazdoch.
Ironhorse má pod kapotou motor s objemom 4,6 litra, s usporiadaním V8 od Land Roveru. Je spojený so štvorstupňovým automatom od ZF. Prístrojovka akoby prišla zo starších modelov, ale iba celkovou vizážou. V strede je predsa dotykový displej schopný pripojenia mobilov cez klasické technológie. K tomu je kožené čalúnenie a výfuk Borla. Ako sa dáva srdiečkový emotikon?
Punisher dostal tiež osemvalec, ale LC9 V8 od GM. Má výkon 243 kW (326 k) a je spojená so šesťstupňovou automatickou prevodovkou. Odfukovanie zabezpečuje výfuk Borla a chladič nesie meno Ron Jeremy Davis. Tu je prístrojovka už tá moderná a tiež má dotykový displej od Kenwoodu. Na 18-palcových diskoch sú natiahnuté pneumatiky BFGoodrich All-Terrain TA K02.
Teraz sa nevieme rozhodnúť, že ktorý chceme. Ironhorse je strieborný, Punisher čierny. Ktorý by bola vaša voľba?