Toyota Camry má nový predok, ale hlavne vnútri je lepšia

Toyota Camry je ten sedan, ktorý si kúpite, keď potrebujete jazdiť veľké vzialenosti v komforte, kľude a s nízkou spotrebou. Je fakt výborným autom a teraz bude ešte lepšia, lebo od prvého štvrťroka 2021 sa začne predávať jej modernizovaná verzia.

Vylepšenia prichádzajú s iným vizuálom, lebo predok je značne zmenený. Predné otvory na prívod vzduchu ku vnútornostiam sú inak stvárnené a na bokoch majú aj chrómové aplikácie. Okrem toho sa trochu zmenila aj maska chladiča, ktorá je teraz užšia a tým pôsobí dynamickejšie.

Viac toho veru nebolo nutné robiť. Teda ešte pribudli nové tvary 17 a 18-palcových zliatinových diskov. To je však nič oproti zmene vnútri. Tam sa nasťahovala prístrojovka s upraveným rozložením prvkov. Najviac do očí bije displej na vrchu, lebo doteraz bol implementovaný do stredovej konzoly.

Má uhlopriečku 9 palcov, čo je omnoho viac ako doteraz a Toyota potvrdila, že bude mať aj rýchlejšie reakcie. Naviac táto nová verzia má štandardne aj Apple CarPlay a Android Auto. Okrem toho sa zmenilo aj čalúnenie, ktoré má nové stvárnenie. Netýka sa to len kože, či už čiernej, alebo béžovej, ale aj kombinácie koženky a látky. Naviac je v aute tunel na prevoz lyží.

V ponuke bude aj prepracovaný adaptívny tempomat. Pohon však ostáva v ponuke jediný a ten sa nemení ani s modernizáciou. Je to hybrid, v ktorého útrobách spolupracuje elektromotor s benzínovým štvorvalcom, ktoré spolu pracujú s výkonom 160 kW (218 k) a krútiacim momentom 221 Nm.  Stále to stačí na stovku za 8,3 sekundy.

Dokiaľ sa na trh dostane, prečítajte si test verzie pred faceliftom.