Čo dokáže Lotus Elise s motorom z Civicu Type-R?

Lotusy používali pre poslednú generáciu Elise buď motory od skrachovaného Roveru, alebo od Toyoty. Najvýkonnejšia atmosférická verzia mala 141 kW (192 k). To je síce na ľahké auto dosť, ale domáci kutili to majú prepočítané inak.

Čo by ste povedali na väčšie stádo?  Frajer vo videu to zobral vážne a do ľahkej karosérie implantoval niečo extrémnejšie. Motor K20A z Civicu Type-R by nebol výrazným skokom vpred, pretože má 147 kW (200 k). Ale kopanec VTECu by tiež nebol na zahodenie.

To, čo poháňa zadné kolesá je viac podobné agregátu, čo bol v obmedzenej sérii Civicu, v Mugen RR. No a ten má atmosférických 184 kW (250 k). Mimochodom, to je viac ako má Elise SC s prepĺňaním (162 kW/220 k). Kombinácia robí poriadnu neplechu a pekne počuť, kde zapína VTEC, pozrite si to na videu!