Brabus versus CLS Shooting Brake

Bola to len otázka času. Brabus upravuje všetko od Mercedesu. A tak Shooting Brake na základe CLS muselo jednoducho prísť. Našťastie sa nepustili do kolotočiarskych plastov a podobných šialeností. Pekne decentne, ale aby o bolo vidno.

Zvonka sa zjaví najskôr aerokit pozostávajúci z upraveného nárazníka, prahov a prerobeného zadného. Takže ak chcete tieto doplnky, nemusíte priplácať za balík AMG. Ani podvozok AMG netreba riešiť, lebo Brabus spolupracoval s Bilsteinom a ponúkne sadu pružín a tlmičov znižujúcich jedno z najkrajších kombi na svete o 35 milimetrov. No a na koniec disky, úpravca pre CLS Shooting Brake ponúka rozsah od 17 do 20 palcov.

A skrátka neprídu ani motory. CLS 250 CDI a CLS 350 CDI využijú klasické úpravy, ktoré sú už dávno v ponuke. Napríklad 350 CDI dokáže šprint na stovku za približne 6 sekúnd. CLS 500 s benzínom dokáže vypumpovať 368 kW (500 k) a 720 Nm, s čím dokáže, po odstránení obmedzovača, dotiahnuť až na 300 km/h.

No a ani CLS 63 AMG Shooting Brake nezostane bez dotykov. Verzia Brabus B63-620 vydá zo svojich útrob 455 kW (620 k) a krútiaci moment enormných 1000 Nm. Ak vás napadá niečo o životnosti zadných pneumatík, tak aj nás. Ale aj tak Brabus AMG dá stovku za 4,2 sekundy a zastaví ho až cifra 320 km/h.

Aké teda je? Senzačné! Vynikajúce výkony s krásnym vzhľadom, len aby sa havo v kufri nepovracal pri jazde zákrutou bokom.