Zmena jazdca prináša ovocie

30.08.2014 sa na Slovakiaringu konalo 5. Podujatie pretekov amatérov na okruhu, Carbonia Cup. G-Performance sa tohto podujatia zúčastnilo v rámci prípravy na budúcoročnú sezónu. Auto prešlo viacerými úpravami nutnými pre prechod z kopcov na okruhy. Najväčšou zmenou bol ale“nový“ jazdec – manažér tímu Miroslav Gallo.

”Rozlúčiť sme sa museli s jazdcom Dennisom Zeťákom a mechanikom (Dennisovým otcom) Henrichom Zeťákom, ktorí na konci spolupráce mali pocit, že autá aj tím patrí im. Ba čo viac, všemožne sa snažili dostať finančné prostriedky zo spoločnosti. Pri rozviazaní spolupráce dokonca odmietali vrátiť majetok firmy, kvôli čomu na nich bolo podané trestné oznámenie a záležitosť bude ďalej riešiť polícia SR.” povedal Miroslav Gallo na margo ukončenia spolupráce so Zeťákovcami. A dodal: “Na Slovensku je to asi bežná prax – za dobrotu na žobrotu. Pomoc sa necení, ba priam naopak, dáte prst, odtrhnú vám ruku.”

“Bez našej pomoci by Dennis ešte vždy sedel len za počítačom a hral sa s kamarátmi cez internet. Presadili sme jeho talent a takýmto spôsobom sa nám odvďačila celá jeho rodina. Nemajú ani štipku charakteru, správajú sa ako asociáli.” dodala Kristína Koleňáková, dobrovoľníčka v tíme G-Performance.

10643126_10202767500001799_1064217238_o (1)

Vrátime sa ale k samotnému podujatiu. Keďže sa jednalo len o druhý pretek Miroslava Galla, dokonca prvú skúsenosť s pretekaním na okruhu, v tíme vládlo mierne napätie. „Na pretek sme sa dostavili v piatok o 18:30, absolvovali technické preberanie a následne sme sa ubytovali v hoteli.”

“Ráno sme absolvovali rozpravu, avšak kvôli úpravám na vozidle sme nestihli prvý tréning. Druhý , ktorý sme potrebovali ako soľ, nám kvôli ťažkej havárii na trati odpadol. Takže nám na prípravu ostalo len 20 minút a hor sa na kvalifikáciu a následne pretek. Kvalifikácia dopadla relatívne dobre, odjazdili sme 2 merané kolá, následne nám začal vo vracákoch vynechávať motor z dôvodu odlievania paliva. Výsledný čas sa zastavil na hodnote 2:31.9 čo znamenalo 5. miesto z 8.v triede A7 – teda špeciály triedy E1-2000 nespĺňajúce minimálnu hmotnosť skupiny A2.”

10639331_10202767503041875_433017839_o

“Pretek začal veľkou haváriou, tesne pred druhou zákrutou bolo vozidlo idúce pred mojim vytlačené na okraj trate, následne sa roztočilo. Navyše sa to isté stalo aj vozidlu za mnou, čiže sa nedalo prudko brzdiť a ani vedľa seba som nemal miesta na vyhýbanie. Mal som čo robiť, aby som nikoho netrafil. Ďalší priebeh preteku bol veľmi zaujímavý, plný súbojov a predbiehania. Nakoniec som sa umiestnil na treťom mieste v skupine A7, čo pre mňa znamenalo zisk prvého poháru v motoršporte, čo sme následne oslávili krstom našej Octavie.”

Celý tím G-Performance ďakuje reklamným partnerom za pomoc a dôveru: – spoločnosti Crealab.sk, Autogrip.sk, Hyperinzerce.cz, Slovenská inzercia, Topspeed.sk. Ďakujeme autoservisu Autoďurán za zapožičanie prepravného vozidla.

2014_g_performance_ide__do__dobsinej

Text by G-Performance