Po tom, čo Toyota ukázala svoj model Proace s črtami od Spacetoureru a Travelleru bolo asi všetkým jasné, že to je len začiatok spolupráce v segmente úžitkových vozidiel. Ďalší bod naprogramovaného vývoja prichádza teraz a nesie meno Proace City. Doplnené slovo naznačuje mestské zameranie vozidla.
Do mesta sa hodí menšia karoséria. Povedzme si to na rovinu, tvary ste už niekde videli, však? Berlingo, Rifter, Combo, to sú všetko rovnako tvarované malé dodávkové automobily. Aj Proace City použije rovnaký recept ako spomenuté automobily.
Predná časť nesie charakteristické črty japonskej automobilky. Veď má predsa znak. Zároveň však tvary súladia s tým, čo automobilka používa na ostatných autách. Vyzerá konzervatívne a zároveň tvarom nemožno uprieť eleganciu.
Bočný a zadný pohľad je takmer rovnaký ako u ostatných modelov. Celkom na úžitkovej verzii prekvapuje použitie chrómových prvkov na ochranných lištách. Ponuka modelu, toho naozaj úžitkového je zložená z dvoch dĺžkových verzií. Kratšia ponúkne objem nákladného priestoru 3,3 metra kubického, tá dlhšia pridá ešte jeden meter kubický.
Obe alternatívy môžu mať vpredu tri sedadlá vedľa seba, avšak o pohodlí veľmi reč nebude. V predĺženej altenatíve bude možnosť zase dvoch radov sedadiel. Maximum je teda 5 sedadiel. Neskôr pribudne aj verzia Verso. Tá bude osobne zameraná a bude mať až sedem sedadiel.
Vnútro je rovnaké ako v prípade ostatných modelov, teda skoro. Na avantgardnosť Peugeotu nemá, ale s Berlingom sa porovnávať môže. Motory budú tiež rovnaké. Benzínový motor s tromi valcami a objemom 1,2 litra bude jedinou benzínovou pohonnou jednotkou. Naftu bude potrebovať 1,5-litrový štvorvalec s viacerými stupňami výkonov. Celkovo bude spektrum siahať od 55 kW (75 k) po 96 kW (130 k).