Modelový rok 2021 pre Porsche Cayenne a Cayenne coupé zmamená uvedenie verzie GTS. Verzie Turbo a S v ponuke ostávajú tiež a práve GTS bude strednou cestou medzi týmito dvoma variantami.
Pod kapotou bude pracovať benzínový osemvalec s výdatným objemom 4.0 litra a výkonom 338kW/453 koní a 620Nm. Pochopiteľne, v tejto verzii nechýba turbo a to rovno v počte dvoch kusov. Motor je rovnaký pro obe karosérie, avšak coupé má v dynamike mierne navrch. Vďačí za to štandardne montovanému Sport Chrono balíku, ktorého súčasťou je aj launch control. Na stovke je s ním za 4,2 sekundy, zatiaľ čo verzii bez neho to trvá o tri desatiny dlhšie. Obe karosárske varianty majú pohon všetkých štyroch kolies a osemstupňový automat. Maximálka je limitovaná na 270 km/h. Od verzie S sa GTS odlišuje aj nižšou svetlou výškou, ktorú ma na svedomí nastaviteľný podovzok Porsche Active Suspension.
Keď sa pozrieme na dizajn, coupé má zasa mierne navrch. Teda, môže mať, keďže za príplatok ponúka hlučnejší výfuk s koncovkami v strede. Základom sú ale štryi výfukové rúry ústiace na bokoch. Centrálne výfuky sú súčasťou balíka Lightweight Sport. Dobrým poznávacím znamením GTS sú napríklad 21″ čierne disky RS Spyder. Interiér sa vyznačuje alcantarou a brúseným hliníkom. Zatiaľ poznáme iba ceny pre americký trh, ktoré sú 107 300 USD za Cayenne GTS a 110 500 za Cayenne GTS coupé.