Mercedes zvolil ako miesto predstavenia netradičné mesto. Auto nepredstavil ani na niektorom svetovom autosalóne, ani v svojom domácom Stuttgarte. Na predstavenie zvolil mesto, kde sa nachádza centrála radosti z jazdy, Mníchov. Tam je predsta hlavný stan BMW.
Ale nová trieda V, ktorá bude základom aj pre budúce Vito nekonkuruje žiadnemu z mníchovských rozdávačov radosti. Nové Véčko, ktoré nahradí Viano prijalo niektoré štylistické prvky, ktoré sú aj na poslednej triede S, na Éčku a aj na novom Céčku. Ťažko opisovať každý tvar, lepšie je pozrieť galériu pre celok. Oproti predchodcovi pôsobí luxusnejšie a honosnejšie. Rovnaký princíp pokračuje aj v interiéri a tak treba zabudnúť na tvrdé plasty a treba privítať prémiovejšie materiály.
Základnú verziu s označením V200CDI bude poháňať štvorvalec s 2,1 litrami dosahujúci 100 kW (136 k) a 330 Nm. V strede tróniaca alternatíva V220CDI ponúkne 120 kW (163 k) a 380 Nm. Vrchol zatiaľ bude V250 BlueTec, ktorý poskytne pravej nohe potenciál 140 kW (190 k) a 440 Nm.
Ako pri predchodcovi bude možné zvoliť aj celkovú dĺžku (3verzie). Najkratšia verzia s rázvorom 3200 mm bude mať celkovú dĺžku 4895 milimetrov a najdlhšia s rázvorom 3430 mm bude od predného nárazníka po zadný merať až 5370 milimetrov.
Do predaja sa tento fešák dostane už v priebehu tohto roka.