Modernizované Éčko po návšteve u Carlssona

Facelift Éčka od Mercedesu priniesol omnoho jemnejšie tvary ako pôvodný vzhľad. No a Carlsson sa tiež musel pripraviť, aby bol aktuálny. Nová konverzia prichádza s exteriérovými, ale hlavne motorickými zmenami.

Z visuálneho hľadiska sa zmenil predný nárazník, ktorému pribudol spojler. Taktiež úpravou prešli prahy a aj zadný nárazník s difúzorom RS štýlu. V ponuke bude aj zadný spojler, ktorý ale môže pasovať aj na pôvodný tvar a samozrejme aj výfuk s hlbším zvukom.

Športové pružiny znížia auto o 30 milimetrov. Ale ak má podvozok Airmatic, tak mu prídavná riadiaca jednotka podvozku C-Tronic Air-4 ponúkne rovnaké zníženie. Vnútri Carlsson použil luxusnú kožu, alcantaru, drevo, karbón a hliník. Každý zákazník si môže, podobne ako pri Brabuse, nakonfigurovať čo len chce.

Balík CK40 pre E400 ponúkne výkon 283 kW (385 k) a krútiaci moment 550 Nm. Nárast v číslach znie 28 kW (38 k) a 70 Nm. CK50 zameraný na E500 zase pridá 84 kW (115 k) a 130 Nm na nové hodnoty 385 kW (523 k) a 730 Nm. Naftové verzie sú podobné ako pri ML a ostatných modeloch.