Mercedes oznámil, že plynový pedál hybridu C350e bude mať plynový pedál, ktorý bude haptický. Tiež ste to slovo ešte doteraz nepočuli? Tak asi nie ste jediní. Poďme na to! V skratke je interaktívny.
Ak má vodič nastavený režim E-mode, čiže elektrický, tak pedál nastaví hranicu, po ktorú sa nezopne benzínový agregát. Samozrejme, ak na to dupne, tak sa spaľovací motor rozbehne. Tiež dáva dvojitý impulz do nohy, v momente, kedy vodič má povoliť, aby sa vypol motor spaľujúci dinosaurov. Na základe správania vodiča tak auto samo prepína medzi deceleračným a voľnobežným režimom.
Plug-In Hybrid ponúkne štyri jazdné režimy:
Hybrid – elektromotor a spaľovací motor pracujú tak, aby malo auto čo najnižšiu spotrebu.
E-Mode – jazda výlučne s elektrickým pohonom najmä v mestských podmienkach.
E-Save – režim šetrí elektrickú energiu na neskôr a vo väčšej miere využíva benzínový motor.
Charge – spaľovací agregát pracuje tak, aby postupne dobíjal akumulátory a pripravil tak priestor na budúcu jazdu v meste.
Hybridné Céčko ponúkne dvojlitrový spaľovací motor s výkonom 155 kW (211 k) a krútiacim momentom 350 Nm. Elektromotor má svojich 60 kW (82 k) a 340 Nm. Kombinovane to znamená 205 kW (279 k) a 600 Nm. To stačí na stovku za 5,9 sekundy pri sedane a 6,2 pri kombi. Maximum sa dostalo na 250 km/h sedanu, či 247 km/h kombi. Certifikovaná spotreba bola stanovená na 2,1 litra na sto kilometrov a emisie na 48 gramov CO2 na kilometer.