Čo vznikne, keď necháte na noc v garáži Focus RS a Transit?

Máte veľkú garáž a ste postihnutý modrým oválom? Ak ste tam nechali nový Focus RS a Transit, tak sa môže stať všeličo. V garážach Carlex Design sa to aj stalo. Vtipy, že čo vznikne keď skrížite to a to naberajú nový význam.

Dobre, zo zadných dverí veľkého Transitu nevyšlo nič. To, s čím Carlex začal bol Transit Connect. Pôvodne úžitkovo zameraný automobil je zrazu niečim úplne iným. Základné črty sa síce nezmenili, ale sú to zabijácke detaily, ktoré ho robia iným.

Na svet sa smeje novým agresívnym nárazníkom. A nie je to smiech čínskeho boha srandy, ale minimálne ten úsmev Chuckyho, keď ste už vedeli, že niečo nebude v poriadku. Obrovské otvory na prívod vzduchu a LED svetlá vyzerajú ako z päťstokoňového auta. Rovnakou rečou hovoria aj rozšírené blatníky, difúzor vzadu a obrovské 19-palcové disky kolies.

Keď už sú veľké disky, tak auto išlo trochu k zemi. Okrem obrovského difúzora vzadu si ešte treba všimnúť enormné krídlo a koncovky výfuku po stranách nárazníka. Carlex je známy najmä interiérmi. Lenže v tomto prípade fotky nezverejnil. Dá sa očakávať kožené porno, ktoré vedia do absurdností dotiahnuť len Poliaci.

Len treba dúfať, že spravili niečo aj s motorom. Najvýkonnejší, čo sa montuje do Tournea Connect má 88 kW (120 k) a najviac výkonu v úžitkovejšom Transite Connect má naftový agregát s chabými 70 kW (95 k).

Ale tie dymové fotošopové efekty si susedia mohli naozaj odpustiť. Toto nie je Práter!