BMW prišlo s logickým krokom. Predviedlo novú eM šestku. Ak hovoríte, že tá už je, máte pravdu, ale teraz má karosériu štvordverového sedanu. Tak ak chcete M5, len tá je až príliš civilná a nenápadná, práve M6 GranCoupé tento komplex vyrieši.
Netreba chodiť okolo horúcej kaše, treba sa do nej pustiť. M6 GranCoupé vyzerá podľa očakávaní veľmi dobre. Až príde ľúto, že ich na cestách nie je vidno viac. Predný nárazník nezaprie príbuzenstvo s kupé, teda je skoro rovnaký. Zadok tiež naznačuje jednu rodinu.
Strecha tiež podobne ako pri súrodencoch nie je oceľová. Na jej výrobu bol použitý kompozitný materiál s karbónovými vláknami. Zmizli lesklé chrómové časti, čomu BMW hovorí Shadow Line. Štyri koncovky výfuku a dvadsiatky kolesá už len dotvárajú celkový obraz.
Vnútro má všetko, čo by auto od M Gmbh malo mať. Volant M, sedadlá čalúnené kožou Merino a strecha zase alcantarou. No a za príplatok Bang&Olufsen stereo, multifunkčné sedadlá a navi.
Potenciál skrytý pod kapotou drieme v 4,4 litrovom biturbe známom z M5 a M6. Výkon V8 je 412 kW (560 k) a krútiaci moment 680 Nm. Stovka je s pomocou dvojspojkovej prevodovky M DCT záležitosťou 4,2 sekundy a maximum je štandardne pri 250 km/h. Pri zakúpení M Driver´s Package je obmedzovač posunutý až k 305 km/h. Spotreba asi nikoho zaujímať nebude, ale je 9,9 na sto a každý kilometer z auta vyletí 232 gramov CO2.
V Nemecku sa začne predávať v máji 2013 za základnú cenu 128 800 eur. Ľudovka.