Pre mnohých bol vrchol verzie M3 práve model CSL postavený z generácie, ktorá sa označovala kódom E46. Vysokootáčkový atmosférický radový šesťvalec okúzlil nejedného fanúšika. To je dôvod, prečo sú E46 M3 tak žiadané. O odľahčenej, brutálnejšej verzii CSL to platí dvojnásobne.
Ak ju máte a už vám nevyhovuje, tak Reil Performance ju dokáže posunúť ešte ďalej. Dizajnovo sa našťastie veľa neudialo. Najzásadnejšia je zmena farby. Netreba však hádzať flintu do žita, je to našťastie len fólia, ktorá sa dá kedykoľvek strhnúť. Horšie to bude s megaveľkým zadným krídlom. Ak si pamätáte Pontiac Superbird, tak toto nemá ďaleko. Pleksisklové okná dotvárajú športový imidž a znižujú hmotnosť, na rozdiel od celokarosériového potiahnutia fóliou.
Zmien sa dočkal aj podvozok a brzdy, obe samozrejme k lepšiemu z pohľadu pretekania. Kontakt s vozovkou, prípadne traťou sprostredkujú disky BBS obuté do pneumatík Yokohama. Motor tiež dostal dávku úprav a výkon narástol o 23 kW (31 k) na výsledných 288 kW (391 k).
A výsledok snaženia? Auto s hmotnosťou 1260 kilogramov dokáže prejsť obligátnou severnou slučkou Nürburgringu za 7 minút a 43 sekúnd. Problematický teda ostáva iba morálny aspekt úprav už tak famózneho auta.