Z Céčka sa podarilo vyžmýkať 907 koní

Úpravca GAD asi veľa zvončekov nerozzvučí, málokomu zasvieti žiarovka, že čo je úpravca zač. Ale s brutálnymi prestavbami má celkom skúsenosti. Kým obyčajní úpravcovia začínajú so sériovými autami, GAD začína s Brabusom, ktorý upravil Mercedes už upravený dvorným AMG.

Minulý rok v marci Brabus napchal pod prednú kapotu Céčka veľký dvanásťvalec z eSka prevŕtaný na 6,3 litra. No a k nemu pridal dve turbá. Už vtedy bol výkon 588 kW (800 k) a 1420 Nm. To z neho spravilo neskutočného podpaľača zadných pneumatík.

A teraz si ho do parády zobral GAD. Veď Brabus Bullit asi trpel nedostatkom výkonu. Nové turbá, medzichladiče, vstrekovače a vymenený nasávací systém. Výsledok 667 kW (907 k) hovorí asi za všetko. Krútiaci moment ostal rovnaký, lebo pri jeho zvýšení by roztrhlo prevodovku na milión malých kúskov. Nemecký Autobild potvrdil, že práve toto je najrýchlejší Mercedes na svete. Veď dá trojstovku za 23,5 sekundy. Prvenstvo tak prebral CLS63, tiež od GAD, s 590 kW (803 k), ktorý to dal o 0,2 sekundy neskôr.