Renault sa na Slovensku vybral zaujímavou cestou. Spolu s faceliftom Laguny vyhodil z ponuky benzínové motory. Zvláštny ťah je logický. Drvivá väčšina áut predaných na Slovensku bola práve naftových. A naviac Renault má úsporné diesle.
Jasné, do auta by sa dali implementovať malé benzínové motory, napríklad 1,2 TCe 85 kW (115 k). Ale aj tak by ich bolo tak 5 percent zo všetkých vozidiel. Naftu tak budú reprezentovať pri liftbacku a kombi agregáty 1,5 dCi a 2,0 dCi. Menší štvorvalec má iba jednu verziu s 81 kW (110 k). Ale môže byť vybavený aj dvojspojkovou prevodovkou EDC. Silnejší dvojliter bude mať viac výkonových alternatív. Od 96 kW (130 k) sa cez 110 kW (150 k) dostáva až k 127 kW (175 k).
Po dizajnovej stránke sa zmenila predná časť s dynamickejším tvarom a LED svetlami na denné svietenie. V interiéri sa pridal systém R-Link s online pripojením a možnosťou sťahovania aplikácií.
Top bude samozrejme verzia GT s podvozkom 4Control, so športovým volantom, hlavicou radiacej páky z hliníka a najsilnejším naftovým motorom. Bude však ako výbava za príplatok 3200 eur, nie ako samostatný model.
Zmeny sa prejavia aj pri kupé, ale to bude dostupné iba s automatom a motorom 3,0 dCi s 176 kW (240 k). Jeho cena bude 40 990 eur. Ceny ostatných modelov sú usporiadané v tabuľke. Do predaja sa facelift dostane už na prelome júna a júla. Pri všetkých verziách bude samozrejmosťou záruka 5 rokov alebo 100 000 kilometrov.
Motor/výbava | Expression 5dv | Dynamique 5dv | Expression kombi | Dynamique kombi |
1,5 dCi (81kW) |
20 990 € |
x |
22 290 € |
x |
1,5 dCi (81 kW) EDC |
22 490 € |
x |
23 790 € |
x |
2,0 dCi (96 kW) |
x |
24 690 € |
x |
25 990 € |
2,0 dCi (110 kW) |
x |
25 490 € |
x |
26 790 € |
2,0 dCi (127 kW) ESM |
x |
27 790 € |
x |
29 090 € |