Audi R8 bolo výborné. Teda V8 s manuálom. Lenže viac výkonu je vždy lákavá alternatíva. Viac výkonu a automatická prevodovka. Nečudo, že zákazníci si kupovali práve túto verziu. Tú, ktorá mala motor od Lamba.
Takže na to poďme ešte raz. Zákazníci si kupovali V10. Znie to lepšie, že je s desaťvalcom. A dokonca desaťvalcom od Lamborghini, podobným tomu v Gallarde. Takže veľa zákazníkov automaticky vylúčilo z vyberania V8 s manuálom.
A tadá! Automobilka z čisto imidžových preferencií kupujúcich pôvodného modelu usúdila, že slabší a ľahší motor spolu s manuálom netreba. Smutné je, že dopyt po osemvalci v Európe, najmä v kombinácii s manuálom takmer nebol… Ľudia nevedia, čo je dobré. Bentley Continental GT je lepší s osemvalcom. Rovnako si to myslíme aj o R8. Ale nová ho nebude mať.
Skôr teda ako osemvalec sa možno pod kapotou objaví nejaký chrochták TDI, alebo V6 ako základný model. Bude samozrejme prepĺňaný, ak sa k nemu Audi dostane.
Takže styling s nudnejšími prvkami a iba automat. Keby chceme nudný superšport, tak asi siahneme po Huracáne, alebo po 488 GTB.