Prišiel ten čas. Niekto si možno myslí, že Cayenne sa začalo vo svojej druhej generácii predávať len teraz, ale nie je to tak. To len tak rýchlo letí čas a model sa dostal do polčasu, kedy prichádza s faceliftom.
Najviac ho poznať spredu, kde sa komplet pretransformovali otvory na prívod vzduchu v nárazníku. Kvôli nárazníku sa museli pohnúť aj blatníky a predná kapota akosi narástla a získala viac ako len plochý tvar. Vo výbave modelov Diesel, S a S E-hybrid pribudnú štandardne bi-xenóny s LED denným svietením. Turbo a vyššie ponúkne priamo Full Led technológiu s PDLS (Porsche Dynamic Light System). No a niečo sa udialo aj vzadu. Zadné svetlá, veko kufra a nárazník sú tými prvkami, ktorých sa dotklo revízne pero dizajnéra.
Výrazné zmeny sú však pod kapotou. Cayenne S už nebude osemvalec. Pod jeho kapotou bude V6 s objemom 3,6 litra a výkonom 309 kW (420 k) a krútiacim momentom 550 Nm. To je o 15 kW (20 k) a 50 Nm viac ako atmosférický osemvalec. Stovka sa na tacho objaví za 5,5 sekundy, čo je ušetrenie 0,4 sekundy.
Hybrid zase využije trojlitrový prepĺňaný šesťvalec s 245 kW (333 k) ku ktorému sa pridá elektromotor so 70 kW (95 k). Kombinovaný výsledok ústrojenstva bude 306 kW (416 k) a 590 Nm. Zrýchlenie na stovku je za 5,9 sekundy a maximum až 243 km/h. Výlučne na elektrický pohon zvládne až 124 km/h.
Porsche tvrdí, že upravilo aj podvozok, aby bol komfortnejší bez toho, aby to obmedzovalo nejaké dynamické parametre. Predávať sa začne koncom roka.