Isuzu sa záujmu na starom kontinente trocha vyhýba. Dôkazom bol pred pár rokmi stánok na autosalóne v Ženeve. Bol jednoducho oázou pokoja. Je to divné, pretože pickupy D-Max, ktoré vyrába sú konkurencieschopné. Ak už niektoré detaily zaostávajú, vyvažuje ich cena. A bol to práve motor Isuzu, ktorý dal základ všetkým 1,7 litrovým naftovým motorom Oplu.
Auto na preteky Dakar je postavené na báze D-Maxu 4×4 Double Cab. Trojlitrový naftový motor dáva 180 kW (245 k) pri 4800 otáčkach a 589 Nm pri 2000 otáčkach. Medzičlánky v pohonnom ústrojenstve sú spojka Xtreme rally a sekvenčná prevodovka Hollinger s piatimi stupňami.
Pick-up s pohonom všetkých kolies dokáže vyskočiť na stovku za 7 sekúnd. Maximálna rýchlosť je 190 km/h. Hmotnosť 2300 kilogramov nesú pneumatiky Toyo Open Country M/T-R obuté na diskoch 16×7 ROH Trojan.
Úspechom pre automobilku bude v prvom rade marketingová kampaň spojená s pretekmi. Ale aj tak je zvláštne zaujímavé. Je to menej tuctová alternatíva k Navare. Ale my by sme ho ešte poslali na úpravu na Island do firmy Arctic Trucks.