Edo našiel bod G

Géčko je pojem. Mercedes ho bude vyrábať aj naďalej, veď by ho jeho priaznivci zožrali zaživa, keby ho radikálne mení. Radikálne skupiny by prišli a vyhodili by do luftu všetky kancelárie každého jedného, kto by za premenu bol zodpovedný. Útoky sa plánujú na rok 2016, kedy by predsa mal Mercedes prísť k zmene.

Dosť, čo zatiaľ spravili s tvarmi nárazníka pri G63 AMG a G65 AMG, OMG. Lenže Edo Competition si tú osemvalcovú potvoru zatvoril do dielne a nainštaloval nové gangsterskejšie vychytávky. Napríklad na zastavenie použije krabica vetrané a perforované brzdové kotúče so šesťpiestikovými brzdovými strmeňmi. Iný a brutálnejší je tiež výfukový systém s ventilom na ovládanie hlasitosti a so športovými katalyzátormi. Vnútro v kombinácii, za ktorú by sa nehanbil ani Larry Flint, ponúkne červenú a čiernu s diamantovým prešívaním. Apropo diamantové prešívanie je vlastne vzor kosoštvorcov.

Zmeny prišli aj pod kapotu. Základ V8 s objemom 5,5 litra a dvoma turbami ostal, ale výfuk a nový program vyústili k celkovému stádu 485 kW (660 k) a 900 Nm. To je skok o 85 kW (115 k) a 140 Nm.