Citroën pri poslednej generácii modelu C4 Picasso zahodil všetky konvencie dizajnu a vytvoril auto, ktoré vyzerá už na prvý pohľad inak ako ostatní zástupcovia triedy. A to sa zákazníkom páči. Aspoň tak vyzerajú predajné čísla.
Doteraz sa predalo až 160 000 kusov, z čoho 100 000 doteraz tento rok. Tým pádom sa model dostal na prvé miesto v predaji monospace vozidiel v Európe. Vysoké predajné čísla sú zaujímavé aj kvôli tomu, že sa na trhu objavil v júni 2013 ako päťmiestny model a následne v septembri ako sedemmiestny model Grand C4 Picasso.
Zo všetkých predaných exemplárov je skoro 51 percent so siedmimi miestami. Čo je však zaujímavejšie, tak až dve tretiny sú s luxusnou výbavou. No a aby toho nebolo málo, tak práve C4 Picasso je štvrté najobľúbenejšie flotilové auto v domácom Francúzsku.
Pozrite si aj test Citroënu C4 Picasso