S Marcom Polo a Véčkom aj na koniec sveta

Cestovanie na osobnom aute vytvára problém pri potrebe niekde prespať. Najmä ak nemáte pevne stanovený harmonogram. No a cestovanie plnohodnotným karavanom je akosi ťažkopádne, neobratné, ale zase komfortné. Takto, s karavanom aj tak pôjdete časť cesty za kamiónom, aby ste znížili spotrebu.

Lenže aký je kompromis medzi týmito dvoma svetmi. Auto s prívesom je horšie ako karavan samotný. A karavan so skútrami nefunguje pri vode na ceste. Takže treba niečo ako je Volkswagen California, či aspoň Multivan. Alebo skôr trieda V s označením Marco Polo.

Zvonka je okamžite viditeľné, čo poskytlo základ auta. Vnútro sa však ukazuje v novom svetle. Kožené, či látkové sedadlá sú len základom, ale drevená podlaha inšpirovaná jachtami vyzerá naozaj na fajnovosť. LED interiérové svetlá zase nič nespotrebujú, tak môžu svietiť celú noc, ak sa posádka bojí tmy.

No a ako sa v ňom dá spať? Jednoducho! Stlačením tlačidla sa elektricky sklopia zadné sedadlá a vytvoria tak dvojposteľ. Ďalšia možnosť na spánok sa ukazuje po vysunutí strechy. Dvojica neleží na streche priamo, ale na penovom matraci. No a v malej kuchynke sa dá, povedzme, že prihriať niečo z reštaurácie zo dňa predtým. Ale sprchy treba zaplatiť na pumpách, takže kúpacie papuče netreba zabúdať.

Véčko ponúkne verzie 200 CDI (100 kW/136 k a 330 Nm), 220 CDI (120 kW/163 k a 380 Nm) a vrcholný trojliter V6 s 140 kW (190 k) a 440 Nm. Avšak hodnoty sa krátkodobo zvýšia pri potrebe rýchlej akcelerácie na 150 kW (204 k) a 480 Nm.