Keď výrobcovia áut prídu s limitovanou edíciou, môže to byť model extrémne výkonný, neskutočne drahý alebo sa ho jednoducho vyrobí málo. A čoho je málo, potom je automaticky veľký dopyt. A to je presne prípad tejto limitovanej eR8čky. Podobne ako R8 China Edition (30 kusov) určenej iba pre trh najľudnatejšej krajiny sveta.
Výkon nebol tým najhlavnejším na čo sa v Ingolstadte zamerali. Iste, desaťvalcový motor s obsahom 5.2 litra prirodzene budí rešpekt. Rovnako malým Číňanom dych vyrazí stádo 525 koní (386kW) pri akcelerácií z 0 na 100 km/h za 3.9 sekundy. Ani krútiaci moment 530 Nm prenášaný na všetky štyri kolesá cez prevodovku R tronic, čo je vlastne automaticky riadená manuálna prevodovka, nás nenecháva chladnými.
Lenže toto auto je hlavne o štýle. Všetko je zahalené do kabáta v exkluzívnej farbe Cool Nordic Gold. Predný a zadný difúzor spolu s koncovkami výfukov sú v matnej čiernej. 19“ disky kolies s dvojitým “Y“ dostali titanový look rovnako ako maska chladiča. A samozrejme karbón nemôže chýbať. Nájdete ho na spätných zrkadlách, pevnom zadnom krídle aj bočných paneloch s nasávacími otvormi.
Prístrojová doska a športové sedačky sú v čiernej Alcantare s kontrastným prešitím. Ak náhodou zabudnete, akej farby máte auto, stačí pozrieť na výplne dverí alebo stredovú konzolu. Tá je navyše v oblasti kolien potiahnutá žraločou kožou. Ako znak prestíže nesmie chýbať poradové číslo na hliníkovej radiacej páke. Autá sú číslované od 1 do 33 a nemôžete dostať číslo 4, 14 a 24 pretože v Číne je štvorka nešťastným číslom.
Takže ak máte zvyšných približne 320-tisíc eur a silný záujem vlastniť túto limitovanú edíciu, poponáhľajte sa s vybavením čínskeho občianstva, lebo kým ste prečítali tieto riadky, predali sa ďalšie tri kusy.