Prvý Range Rover Sport stále aktuálny

Úpravca CDC Performance neberie novú generáciu Range Roveru Sport ako dôvod zastavenia výroby dielov pre tú prvú. Celý balík úprav pomenoval Nighthawk a komplet je naozaj dôkladne spravený so zameraním na všetky časti športového SUV.

V prvom rade dych vyrazí hneď pohľad zvonka. Karoséria Sportu nebola úzka, ale po použití všetkých detailov od CDC je ešte širšia. K rozšíreným blatníkom ladia nárazníky aj prahy. Osemnástky by vo veľkých blatníkoch vyzerali až komicky, tak museli uvoľniť miesto sudom s priemerom 23 palcov. A zmiznutie medzery medzi samotnými kolesami a karosériou má na starosti modul znižujúci auto o 70 milimetrov.

Dvojvetvový výfukový systém podporuje zvuk upraveného motora. Päťlitrový agregát s usporiadaním V8 má miesto pôvodných hodnôt 375 kW (510 k) a 625 Nm až 426 kW (580 k) a 695 Nm. Vyššie hodnoty krotia brzdy so šiestimi piestikmi na každom kolese, aj vzadu.

Vyčíňaniu sa neskryl ani interiér. V ňom je alcantara a koža na všetkom, na čom nie je karbón alebo plocha LCD displeja. Ale ten volant je hnus velebnosti…