Madvertising special – Americké agentúry propagovali autá počas futbalu

Vlastne to je všetko pokračovanie článku o inzeráte na Audi s upírmi. To bola jedna z podarenejších reklám, ktorá svojim spôsobom ukázala, že autá nie sú bezpečné pre jednu skupinu zákazníkov. Ani nie tak autá ako LED svetlá.

Okrem Audi však na reklamy počas sviatku amerického futbalu, teda finále Superbowlu mysleli aj iní výrobcovia.

Acura

Honda pre severnú Ameriku sa blysla s novým hybridným superšportom NSX. V podstate sa jedná o boj, kto bude mať prvý kus.

Audi

Pre pripomenutie, Audi so svojimi LED svetlami vraj svieti ako za dňa. Tým pádom na upírov netreba ani drevené kolíky, ani strieborné náboje.

BMW

Nemecký výrobca v kampani na novú trojku nešetril a zaplatil dve reklamy. 3,5 milióna USD každá. Prvá na čítanie e-mailov, druhá na vyhrievaný volant. Obidve sú ale veľmi dobré!

Cadillac

So svojim zeleným pekelným spotom ukazuje, že nový ATS dokáže aj jazdiť rýchlo na okruhu. Ale otázka je, či to je naozaj nutné. Choďte s tým do Green Hell!

Chevrolet

Chevy tiež nešetril a pripravil si až 7 spotov. Na Sonic, Volt, Silverado aj Camaro. Práve tá na Silverado je jednou z najkontroverznejších, pretože kvôli nej čelí Chevy žalobe od Fordu. Nie je sa čomu čudovať.

Zaujímavá je aj reklama na Sonic, u nás predávaný ako Aveo, ukazujúce rôzne kaskadérske kúsky a aj použitie auta na hranie na rozličných nástrojoch. Keď ale toto treba na propagáciu auta, nehovorí to niečo o ňom samotnom?

Chrysler

Clint Eastwood sa zamýšľa nad budúcnosťou a prítomnosťou US and A, hlavne Detroitu. Áno, boj s problémami. Je polčas, Amerika, Chrysler patrí Talianom.

Fiat

Táto reklama na 500 Abarth už bežala po internete, ale je veľmi dobrá. 500 Abarth je taká mrška… Hlavne si všimnite štýlové tetovanie na krku v tvare znaku Abarth! A do toho angličtina s talianskym prízvukom.

Honda

Na rozdiel od americkej odnože Acura si Honda vybrala propagáciu CR-V, ktorá zobrazuje Ferrisa Buellera a je trochu, ako to vyjadriť? V angličtine je na to slovo dull (tupá). A trochu trápna. Teda aspoň podľa nás.

Hyundai

Hyundai sa tiež vyznamenal a pripravil niekoľko spotov. Asi najpodarenejší je na Genesis Coupé, ktorý dokáže zobudiť mŕtvych. Podľa reklamy doslovne.

Spot propagujúci Genesis R-Spec, ktorý dá stovku rýchlejšie ako Porsche Panamera S, vďaka 425 koňom je taký obyčajný. Ten na Coupé je tak dobrý, že je lepšie si ho znova pozrieť.

Kia

Ďalší kórejský výrobca si ako auto na propagáciu vybral Kiu Optima. V reklame účinkuje modelka Adriana Lima ako grid girl, Motley Crue, plné tribúny polonahých slečien, kowboj jazdiaci na nosorožcovi. Motto reklamy je Auto snov pre ozajstný život.

Lexus

Lexus so svojim modelom GS pre rok 2013 ukázal, že ho je lepšie nechať vonku, lebo vám môže rozbiť garáž.

Suzuki

Propagácia Kizashi pomocou Inuitského obyvateľstva? Nech sa páči. Len sa divíme, že ho paní neutĺkla valčekom na cesto, keď vymenil normálne sane za auto. Aspoň, že psi nemusia toľko behať.

Toyota

Toyota sa zamerala na znovu vynachádzanie vecí. Gauč, policajt, dieťa, rastliny, záclony, dážď a iné blbosti. Ak je aj Toyota Camry prevynájdená ako ostatné veci, tak to musí byť riadna šlaha.

Volkswagen

Ľudová značka minulý rok bodovala spotom s malým Darth Vaderom. A svojim spôsobom to preniesla aj do novej reklamy. Star Wars je proste kult!