Honda HR-V druhej generácie má už takmer 8 rokov, aj keď na to ani nevyzerá. Ale to je presne ten vek, kedy má prísť nová generácia. Tá je už tu. Aspoň na obrázkoch a s detailami o pohonnej sústave. Podobne ako Jazz a CR-V bude mať označenie e:HEV.
Nová generácia bude mať jednoduché a elegantné línie. Svojím skosením zadnej časti sa akoby chcela zaradiť medzi SUV-kupé. Veľmi zaujímavo pôsobí nový model hlavne spredu, kde je maska chladiča integrovaná priamo do nárazníka. Nemá žiadne lemovanie, len horizontálne rebrá, ktoré sú v otvore.
Jednoduchosť je aj doménou zadnej časti. Tu výrobca použil základnú myšlienku, ktorá je základom pre tvary CR-V, ale všetko pôsobí ľahšie a modernejšie. Svetlá sú prepojené červeným pásom a inak sp bez farieb.
Nový je aj interiér.Najviac sa ponáša základnými tvarmi na najnovší model Jazz. Má samostatnú klimatizáciu a nový informačno-zábavný systém so zdvihnutým displejom, aby bol po ruke. Pred vodičom je tiež displej, ktorý má viacero zobrazení. Toto znamená, že ešte zásadnejší rozdiel ako zvonka je vnútri, kde sa auto posunulo omnoho ďalej. Veľmi špeciálne vyzerajú kolieska na nastavenie prúdenia vzduchu v rohoch prístrojovej dosky. Tá je členená výrazne horizontálne, čo znamená, že pôsobí širšie a ľahšie. Vzadu je zase veľa miesta a zároveň sú zachované sedadlá Magic Seats.
Pohonná sústava bude pozostávať z hybridného ústrojenstva e:HEV, o ktorom toho zatiaľ veľa nevieme. V japonskej verzii pomenovanej Vezel bude mať 1,5-litrový motor a k nemu elektromotor. Hovorí sa tiež o elektromotore vzadu, ktorý by poskytol monžosť pohonu všetkých kolies. S najväčšou pravdepodobnosťou bude v Európe pohonný systém veľmi podobný tomu v Jazze.