Toyote GT-86 veľa ľudí vyčíta nízky výkon. Teda reálne 147 kW (200 k) nie je nejako extrémne veľa. Ale auto sa ani nesnaží byť driftovacím špeciálom. My sme skúsili Subaru BRZ, čo je v podstate rovnaké auto a výkon mu nechýbal. Len bolo treba vedieť, že toto je najmä o presnom prejazde zákrut a dolovaní výkonu v otáčkach. Nič nie je zadarmo ako pri prepĺňaných agregátoch.
V Toyote sú si toho dobre vedomí a ani pri facelifte kupé výkon nepribudol. Takže ide hlavne o vizuálny facelift. Dostáva nový predný nárazník s iným okolím hmloviek a LED predné svetlá. Nové smerovky až také zaujímavé nie sú. Skôr do oka padnú zmenené zliatinové disky.
Toyota zatiaľ nezverejnila fotky interiéru, ale má mať kvalitnejšie materiály, čo je celkom prínos. Vraj pár prvkov dostane alcantarový povrch. Ale to ešte len uvidíme. Zmení sa aj volant, ktorý bude mať v strede logo s číslom 8 a 6.
Neviditeľné zmeny zastupuje iné nastavenie podvozku s inými tlmičmi a pružinami. Vraj zlepšia jazdné vlastnosti a agilitu v zákrutách.
Inovovanú Toyotu GT-86 automobilka prevedie na autosalóne v New Yorku.