Brabus verzus 6×6

Samotný Mercedes spôsobil jemný šok každému, kto videl iba obrázok šesťkolesového Géčka. No a samozrejme to nemohlo ostať bez zásahu tunerov. Brabus si do Frankfurtu spravil domáce úlohy a dovliekol B63S.

Ako základ dobre poslúžil G63 AMG 6×6. Ale teraz má predný spojler, karbónový náduch na kapote a karbónové rozšírenia blatníkov. Predné svetlá prešli stmavením a zospodu pribudlo krytie podvozka.

V interiéri nezostal kameň na kameni a všetko, čo sa dalo je čalúnené do červenej farby.

A nebol by to Brabus, keby nechal motor na pokoji. Názov balíka obsahujúci číslo 700 veľa napovedá. V8 s objemom 5,5 litra a dvoma turbami produkuje 515 kW (700 k) a 900 Nm. To znamená nárast o 115 kW (156 k) a 200 Nm. Na stovku sa obrovský pickup dostane za 7,4 sekundy, ale maximálka je radšej obmedzená na 160 km/h.

Ruku na srdce, chceli by ste ho, aj napriek tomu, že je úplne nezmyselný!