To bol nápad, nechať slona sadnúť na kufor SUV X5. Vážne, X6 má byť ako kupé SUV so štyrmi dverami. Naoko nezmyselná a šialená myšlienka, ale očividne funguje. Veď ich je na cestách skoro viac ako X5 s regulárnou, bežnou karosériou.
A keď sa mu tak darí, prečo tento štýl nepresunúť aj do iných tried a veľkostí? Smerom nadol je to ideálne, pretože to ešte viac podporí predaje automobilky. Ako sa hovorí, aj praženica s logom BMW a dvojnásobnou cenou by šla na dračku. O X4 teda nepochybujeme. Všetci, ktorí chceli X6, len sa im zdala zbytočne veľká, či pridrahá, budú mať alternatívu.
Celkové tvary však nebudú natoľko podobné ako pri väčších dvojvaječných dvojičkách. X4 bude už od začiatku pôsobiť ako samostatný model. Najviac spoločných znakov s X3 bude schovaných pod kabátom. Takže podvozok by mohol mať podobné komponenty a niektoré motory budú pre X3 aj X4 spoločné.