BMW oznámilo, že onedlho bude v ponuke model M4 ako kabriolet. To je super správa, niektoré možno stihnú letnú sezónu už tento rok. A tí, ktorým príde na jeseň nemusia zúfať. Hardtop síce nebude v ponuke, ale štvorkolka áno. Vlastne v ponuke bude iba štvorkolka.
Začnime teda sústavou pohonu. Základom bude rovnaký trojlitrový radový šesťvalec ako v prípade M4 a M3. Bude mať tiež rovnaké výkony, čiže 375 kW (510 k) a krútiaci moment 650 Nm. O prenos výkonu sa stará osemstupňový automat a pohon všetkých kolies xDrive. Avšak tu je možnosť výberu režimu 4WD, 4WD Sport a 2WD. Z auta sa tak dá spraviť výlučne zadokolka.
Na stovke je kabriolet za 3,7 sekundy, na dvojstovke za 13,1 sekundy. Maximum je obmedzené štandardne na 250 kilometrov za hodinu, ale v prípade voľby M Driver’s Package je limit posunutý na 280 kilometrov za hodinu.
Pri kabriolete sú dôležité dodatočné vystuženia potrebné pre stabilitu karosérie. Úpravou prešla aj geometria a prevod riadenia.
A teraz to, čo je dôležitejšie ako 13 sekúnd na dvojstovku. Ten čas je 18 sekúnd. Za ten sa kabrioletu otvorí strecha a pustí do interiéru viac slnka. A tento úkon je možné prevádzať do rýchlosti 50 kilometrov za hodinu. Kým predchodca mal pevnú skladaciu strechu, tak teraz automobilka prešla na látkovú. Dôvod je jednoduchý, látka je o 40 percent ľahšia ako kov.
Pri zavretí má dokonca lepší tvar kupé a používa sklené zadné sklo s vyhrievaním, čo ale asi nikoho neprekvapí. Auto je štandardne postavené na kombinované disky, vpredu s priemerom 19 palcov a vzadu o palec viac.