BMW M2 Competition je tým, na čo všetci čakali

BMW M2 je jedným z najlepších šoférskych BMW súčasnosti. Je relatívne ľahké, aj keď 150 kíl dole by mu len a len pomohlo, má pohon zadnej nápravy, vpredu výkonný šesťvalec a možnosť manuálu. Lenže nová verzia Competition je ešte lepšia. To, že je lepšia v tomto prípade znamená, že nahradí tú obyčajnú bez doplnkového označenia.

M2 Competition bude mať pár vizuálnych zmien. Okrem čiernych koncoviek výfuku v počte 4 to bude najmä zmena vpredu. Kvôli novému chladiacemu systému automobilka musela zmeniť nárazník. Čo však viedlo k spojeniu ľadviniek však netušíme. Naviac na striebornej Hockenheim naozaj čierne vyniknú. Rovnako hneď upútajú aj nové spätné zrkadlá. Výfuk však nie je len tak, má dve klapky na zmenu zvuku.

Do interiéru sa nasťahoval nový volant s tlačidlami M1 a M2. Kompletne nový je aj prístrojový panel pred vodičom. Štartovacie tlačidlo je prvýkrát červené. Najväčšou peckou interiéru bude možnosť priplatiť za iné športové sedadlá. Tie sú vraj omnoho lepšie ako ktorékoľvek používané aktuálne. Ale to máme len z počutia.

Pod kapotou sa objaví motor z M3/M4. Radový šesťvalcový trojliter bude mať výkon priškrtený na 302 kW (410 k). Stále to je o 30 kW (40 k) viac ako malo pôvodné kupé M2. Ale väčší nárast sa udial v  krútiacom momente. Zo 465 Nm je 550 Nm. Zrýchlenie na stovku zvláda M2 Competition o 0,1 sekundy rýchlejšie. V praxi to znamená, že s dvojspojkovým sedemstupňovým automatom tam bude za 4,2 sekundy. S manuálom je to o 0,2 sekundy neskôr. Maximálka bude 250 km/h, ale ak budete mať M Driver’s Package, tak bude limit posunutý na 280 km/h.