Kde inde by to asi ľudí napadlo? Katar sa stal miestom prezentácie brutálnej úpravy Géčka od Brabusu. A že nešlo len o nárazníky a prahy, to je hádam jasné.
Ale aj tie si prišli na svoje. Svalnatejšie prahy hranatých tvarov nechýbajú a tiež sa nestratili ani denné LED svetlá. Nová predná maska hlási, že zožerie všetko, čo sa jej postaví do cesty, nech to je aj domiešavač. No a auto samozrejme stojí na obrovských diskoch s priemerom 23 palcov, vhodných akurát pre pneumatiky 305/35 R23.
Elektronické nastavenie svetlej výšky nie je tým hlavným lákadlom škatule. Kým použitý základ, G65 AMG má „iba“ 450 kW (612 k) a 1000 Nm, Brabus má veličiny trocha ďalej. Výkon skočil na 588 kW (800 k) a krútiaci moment na 1100 Nm. Môže za to dvakrát prepĺňaný šesťliter V12. Aby sme nezabudli, krútiak je obmedzený, aby neroztrhalo prevodovku.
Brabus Widestar 800 vyletí k stokilometrovej rýchlosti za symbolických 4,2 sekundy a pokračuje až po limit nastavený na 250 km/h. Keby ho niekto odstránil, tak by dokázal až 270 km/h. Taká rýchlosť v niečom, čo svojim tvarom najskôr pripomína tehlu musí dostať adrenalín aj do takých miest, kde nikdy dovtedy nebol. A len pre informáciu, kam sa podelo rezervné koleso z kufra?