Okrem toho, že nemecký koncern VW má pasiu v názvoch SUV začínajúcich na T vytvoril niečo zvláštne. Vyzerá to ako kríženec Škody Yeti s arktickým vozidlom a súčasným trendom Fauvé. Koncept, ktorý má určitú možnosť sériovej výroby, bol predstavený v Sao Paule.
Up do terénu? Nie celkom. Auto sa trocha ponáša na mestský off-road a konkuruje Fordu EcoSport. Zadné kľučky sú trendovo schované, čím sa auto maskuje a snaží presvedčiť pozorovateľov, že je trojdverák. No aby toho nebolo málo, zozadu sú niektoré črty podobné malému Range Roveru Evoque.
Kufor má 280 litrov, a interiér celkom čisté tvary, ktoré sú zaujímavé hlavne pre vyznávačov konceptu Ikea. Tiež to vyzerá, že niektoré časti sú stále zabalené v krabiciach. No a po sklopení zadných sedadiel vznikne 984 litrov, čo nie je svetoborné. Toľko má Land Rover Discovery v päťmiestnom usporiadaní.
Pod kapotu by sa mohol dostať nový motor 1,0 TSI (cítite ten dych Fordu?). Konštruktéri z neho dostali 81 kW (110 k) a 175 Nm. Z 985 kilogramov vážiaceho auta sa pomocou neho stáva šprintér, ktorý doskáče k stovke za 9,2 sekundy a maximálne vybehne k 186 km/h. Pritom priemerná spotreba ostane na prijateľných 4,5 litra benzínu na 100 kilometrov. Motor je samozrejme trojvalec.
Nissan Juke? Čistý konkurent číslo jedna! Teraz je len na vás, ktorý z trojice Volkswagen Taigun, Ford EcoSport a Nissan Juke je najkrajší. Náš favorit sa už nejaký ten čas vyrába. Napíšte nám, ktorý by bol ten váš do diskusie!