Subaru XV je ten crossover hatchbacku s galaxou v znaku, ktorý bohužiaľ na cestách nie je častým zjavom. Lenže teraz mu pribudlo pár zmien, ktoré však nie sú príliš viditeľné a vôbec neznamenajú, že sa z XV stane predajný trhák.
Hlavné zlepšenie sa vraj dá zaznamenať v kvalite jazdy a ovládaní. V interiéri pribudol sedempalcový dotykový displej. Úplne nové sú aj prístroje pred vodičom a plast stredovej konzoly. No a inovácia najbrutálnejšia je nová hlavica radiacej páky pre automatickú verziu.
Komfort na lepšej úrovni má na svedomí prestavenie pruženia. Riadenie je až o 10 percent rýchlejšie a strmšie ako predtým, čo znamená lepší cit vo volante a odozvu na povrch cesty. Motory sa nezmenia, stále bude dostupný dvojliter boxer diesel, či dvojlitrový benzínový agregát. Z ponuky nevypadne ani menšia jedna-šestka.