Seat spravil to, na čo nás pripravoval už dávnejšie. Spravil zásadný rez v prípade modelu Tarraco. Okrem takmer spojeného pásu svetiel vzadu tou výraznou novinkou je samotný nápis na kufri. Z tlačených písmen sú písané.
Dobre, to nie je všetko, s čím Tarraco aktuálne prichádza. Pribudne výbava FR. Bude mať inú masku chladiča a tiež 19, alebo 20-palcové zliatinové disky. Vnútro zase prinesie nové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy a výraznejším bočným vedením tela. Budú elektricky nastaviteľné a vodičova bude mať pamäť. Športovejší volant a hliníkové pedále sú samozrejmosťou.
A to stále nie je všetko. Novinkou, ale veľkou bude plug-in hybrid. Ten bude obmenou toho, čo sa nachádza v Passate GTE a onedlho bude aj v Superbe. Avšak v Tarracu bude mať viac výkonu. Hybrid bude najvýkonnejšou pohonnou sústavou modelu. Bude mať celkový výkon až 180 kW (245 k). Pritom z 1,4 TSI to bude 110 kW (150 k) a z elektromotora 85 kW (115 k). Áno, hybrid využíva ešte motor 1,4 TSI, lebo jeho vývoj začal ešte pred érou 1,5 TSI. Na plné nabitie 13 kWh batérie dokáže Tarraco prejsť teoreticky až 50 kilometrov.
FR a hybrid môžu byť v jednom a obe budú dostupné už začiatkom roka 2020.