Hyundaiu sa v poslednej dobe dizajn áut darí. Ak nebudeme brať do úvahy Genesis sedan a veľké SUV Grand Santa Fe, tak to platí aj pre malé autá. Hyundai i30 vyzerá veľmi dobre a malý i10 budí pozornosť tiež, a tiež v tom pozitívnom zmysle slova.
O pozornosť sa bude uchádzať aj nový model i20. Ten má však veľmi ťažkú úlohu. Musí zabojovať proti takým pekným autám ako Renault Clio, či Ford Fiesta po facelifte. Situáciu mu nezlepší ani nová generácia Škody Fabie, ktorá sa už onedlho objaví.
Verejné predstavenie bude v októbri na autosalóne v Paríži, ale fotky a informácie sú známe už teraz. Dizajn auta je evolúciou dizajnového štýlu Fluidic Sculpture, ktorý automobilka využíva. Oproti skečom, ktoré automobilka dávnejšie uverejnila je dizajn trochu konzervatívnejší, ale v porovnaní s predchodcom vyzerá až fantasticky. Zaujímavý je posledný stĺpik karosérie, ktorý má čiernu farbu a vytvára tak dojem, že strecha akoby visela vo vzduchu.
Nová generácia i20 je dlhá 4035 milimetrov. Najvýraznejší nárast však zaznamenal rázvor, ktorý narástol o 45 milimetrov na 2570 milimetrov. Malé rozmery vozidla nezabránili relatívne veľkému objemu kufra, dosahujúcemu 320 litrov.
O motoroch sa zatiaľ nehovorilo, ale dajú sa očakávať agregáty s objemom do 1,5 litra, prípadne do 1,6 pri naftovom pohone.