V modelovom roku 2014 pribudne do ponuky Renaultu ultimátna verzia Clia. RS je síce civilný vrchol ponuky, ale nad ním bude ešte jeden kúsok. Ako základ samozrejme poslúžilo Clio RS, ale bolo dotiahnuté do dokonalosti pre okruhy.
Karoséria zvonka vyzerá skoro rovnako, len nad zadným oknom pribudol väčší spojler. Všetky ostatné karosárske detaily, vrátanie piatich dverí ostali na svojom mieste. Len na verzii Cup nenájdete osemnástky, ale ultraľahké sedemnástky Speedline Corsa. Obutie dodá buď Dunlop alebo Michelin.
Vnútro sa zmenilo o poznanie viac. Digitálna prístrojová doska, multifunkčný volant, Sablet šesťbodové bezpečnostné pásy a opierka kompatibilná so systémom HANS. Čo viac, zmizlo všetko čalúnenie a miesto neho sa dnu dostal privarený bezpečnostný rám.
Motor 1,6 s turbom po úpravách dáva 162 kW (220 k) a 270 Nm. Šesťstupňový dvojspojkový automat z Clia RS uvoľnil miesto sekvenčnej prevodovke Sadev, ktorá prehodí stupeň za 100 milisekúnd. O riadiacu jednotku motora sa postaral Cosworth a ZF Race Engineering mal na starosti podvozok. Clio Cup brzdí Brembami s priemerom 320 mm.
Okruhové Clio bude stáť 37 800 eur bez dane, ale bude kompletne pripravené na okruhy.