Po predstavení Citroënu SpaceTourer, aspoň papierovom, prichádza s detailami aj Peugeot. Tiež nebude pokračovať v mene Expert aj pre osobné verzie. Traveller bude viac osobným vozidlom, čo prezentuje aj použitie modulárnej platformy EMP2. Rovnakú využíva aj Peugeot 308, či už ako hatchback, alebo ako kombi.
Obrovský vnútorný priestor znamená 1500 litrov kufra pri deviatich miestach. Bavíme sa o najdlhšej z troch dĺžok. Po vybratí dvoch zadných radov sa dostane užitočný objem až na 4900 litrov. Na rozdiel od označovania dĺžok veľkosťami tričiek Peugeot pomenoval verzie ako Compact (4,6 metra), Standard (4,95 metra) a Long (5,3 metra). Zadná náprava je pri všetkých dĺžkach kompatibilná s pohonom všetkých kolies Dangel 4×4.
Peugeot sa dá jednoznačne identifikovať, lebo dostal masku chladiča podobnú tej na 508 a svetlá, ktoré sú naprieč modelovým radom, od 108 až po spomenutú 508. Základný tvar bude pri všetkých modeloch z trojičiek rovnaký, čo znamená maximalizáciu vnútorného priestoru pri optimálnych vonkajších rozmeroch.
Pohon zabezpečí jeden zo štyroch motorov. Základný 1,6 BlueHDi 95 (70 kW/95 k) dopĺňa BlueHDi 115 (85 kW/115 k). Výkonnejšou alternatívou bude dvojliter s 110 kW (150 k), alebo s 132 kW (180 k).
Peugeot Traveller bude dostupný v troch základných prevedeniach, keď nerátame rázvory:
Combispace
Verzia Combispace bude ponúkať výbavy Active a Allure. Charakterizuje ju flexibilita a modularita. V ponuke je s 5,7 a 8 miestami. Nezávisle na konfigurácii sú sedadlá vyberateľné a posúvateľné. Ak sa sklopí aj sedadlo spolujazdca, tak umožní prevoz predmetov s dĺžkou až 3,5 metra.
Konfigurácia je zameraná na rodiny a cestovanie.
Business – Navette
Business je zameraný na podnikateľov ponúkajúcich prepravné služby. Aj preto sa do tretieho radu sedadiel dá dostať jednoduchým stlačením tlačidla. Vznikne celkom široký priechod k zadnej trojici sedadiel.
Business VIP – Navette VIP
Verzia je odlišná prístupom k zadnej časti. Šesťsedadlová verzia má možnosť usporiadania do formy salónika so stolíkom. Sedemmiestna môže posledné dve sedadlá vymeniť za trojmiestnu lavicu. V interiéri môže byť kožené čalúnenie, trojzónová klimatizácia, či presklená strecha. Inšpirácia Multivanom sa nezaprie.
Koncept i-Lab
Peugeot v Ženeve ukáže aj koncept i-Lab. Zvoknu zaujme najmä brutálnou farbou, ale prerodom prešiel interiér. Predpokladáme, že ako základ poslúžila verzia Business VIP. Traveller i-Lab ponúka širokú multimediálnu platformu pre pasažierov. Prostredníctvom wi-fi hotspotu sa môžu pripájať na internet.
Má handsfree posuvné bočné dvere, ktoré sa aktivujú jednoduchým zamávaním nohou pod prahom. Ale tento štýl je dostupný aj pre bežné kusy.
Najväčšou zmenou interiéru je nahradenie stolíka veľkým, 32-palcovým dispejom s dotykovým ovládaním. V ňom má prsty Samsung. A zvuk zase dodal Focal, konkrétne sa rynie von cez 17 reproduktorov dopovaných tromi zosilňovačmi a digitálnym procesorom signálu. i-Lab zostane iba výstavným konceptom, ako aj SpaceTourer Hyphen.