Nedávno Pegueot ukázal, čo budú mať ako pohon verzie GTi. Teda pri jeho Peugeote 308. Jedna-šestka bude mať dva výkony, buď 184 kW (250 k), alebo 199 kW (270 k). Ale to nie je všetko, čo sa dá z malého motora vztiahnuť.
Dokazuje to verzia 308 Racing Cup, ktorá sa ukáže vo Frankfurte. Ako základ poslúžil model GTi. Ale Racing Cup je pripravený sekciou Peugeot Sport. Rozšírenie na 1910 milimetrov je naozaj extrémne. Zrazu aj osemnástky vyzerajú naozaj adekvátne. Zadný obrovský spojler pripomína autá súťažiace vo WTCC.
Pod kapotou je stále 1,6-litrový štvorvalec s prepĺňaním. Ale výkon je vyhnaný až 227 kW (308 k). Spojenie so šesťstupňovým automatom dopĺňajú pádla pod volantom. Peugeot 308 Racing Cup je nástupcom RCZ Racing Cup. Nový model bude mať hmotnosť do 1050 kilogramov a ku zákazníkom sa dostane v druhej polovici roka 2016. Kým staticky sa auto ukáže vo Frankfurte, dynamické predvedenie sa bude konať na okruhu Paul Ricard koncom októbra.
Treťou najvýkonnejšou verziou je Peugeot 308 GT