V meste aerodynamiku nepotrebujete. Teda, nie až tak. V zápchach predsa auto aj tak stojí a nehýbe sa. Dobre, Honda E Prototype je aerodynamická, ale zároveň si necháva výrazne hranaté tvary. Pôsobí tak ako retroauto, ale nemá spaľovací motor, pokiaľ si elektrocentrálu nenaložíte do kufra.
Honda zatiaľ ukázala prototyp, ale to je predsa začiatok výrobného cyklu. Takže zmeny na karosérii už netreba čakať. Je jasné, že zmizli displeje vpredu a vzadu. Tie zvonka, lebo to by asi niekto v poisťovni mal problémy s tlakom. Tiež pribudli nové dvere. Auto je päťdverák. Trojdverový model by bol možno krajší, ale bol by väčší problém nastúpiť dozadu a tiež celkovo vystúpiť v úzkom priestore.
Interiér sme už videli, tak pre pripomenutie. Má výrazne horizontálne členenie. Stredom ide drevená polica. Dobre, plastový s dekorom dreva. Vázy na ňu radšej neukladajte. Nad ňou sa nachádza dostatok displejov, aby aj spolujazdec mal svoj vlastný a pod ňou je reálna samostatná klimatizácia. No a ešte Honda pripravila dostatok konektorov na pripojenie väčšiny nutných zariadení.
O pohone zatiaľ toho veľa známe nie je, ale dojazd má byť 200 kilometrov. Dúfame, že to budú reálne kilometre a v zime. Reálna verzia sa vo výrobe ocitne už tento rok.