Mini Coupé, o ktorom samotné marketingové oddelenie fabriky vyhlásilo, že má dizajn porovnateľný so šiltovkou vzad sa dostalo k úpravcovi AC Schnitzer.
Ten sa do neho s vervou pustil. Ale zatiaľ neponúkol ani bodykit, ani úpravu motora. Je to v dôsledku toho, že tieto veci sú stále vo vývoji.
AC Schnitzer má v zásobe dostatok dielov, ktoré sú použiteľné aj z klasického Mini a jeho poddruhov. Prvý pohľad teda padá na ovládanie. Zlepšenie jazdných vlastností podporuje LSD. V schránke vodiča je krabička, vlastne nie, toto je Limited Slip Differential, čiže diferenciál s obmedzenou svornosťou.
Výška tohto gangstra sa dá nastaviť závodným podvozkom. Aby sa auto v zákrutách nevlnilo a nekrútilo je namontovaná predná rozpera tlmičov a podobným princípom je spevnená aj zadná náprava.
Zrýchlenie sa nemení, pretože diely sa len vyvíjajú, ale brzdenie je iná liga. Štvorpiestikové predné brzdy tlačia cez iné brzdové platničky na brzdové disky s drážkami. Tie sa zmestia do diskov Mi1 s priemerom 17 palcov a samozrejme aj to osemnástok Mi2 BiColor.
Nemecký úpravca ponúka aj športový výfukový systém s koncovkou, ktorá sa používa pre Cooper S alebo John Cooper Works Coupe. Úpravu dopĺňa set nálepiek, hlavica radiacej páky s displejom ukazujúcim zaradený stupeň, hliníkové pedále a koberce.
Kto bude chcieť aj výkonovú úpravu od Schnitzera, bude musieť ešte počkať.