Honda už dávnejšie predstavila mikroroadster S660. V súčasnosti ho pripravuje do výroby aj s výbavou Concept Edition. Lenže iba v Japonsku. Oplatí sa kvôli malému roadsteru zmeniť svoje pôsobisko? No, ak je za tým aj víkendová godzilla R34 od bandy Top Secret, tak určite.
Každodenné jazdenie na malom roadsteri môže byť zábava, lebo trojvalec s objemo 660 centimetrov kubických spolupracuje s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou a pohonom zadných kolies. Ale ak treba, tak môže mať aj automat. Teda nie celkom automat, ale CVT. Nízke ťažisko a rozloženie hmotnosti 45:55 sľubuje naozaj úsmev od ucha k uchu.
Concept Edition vznikne v počte 660 kusov. Všetky budú lakované bielou Premium Star White Pearl. Dvojfarebné čalúnenie interiéru nie je to, čo by sme čakali. Znamená to, že sedadlo vodiča je bledosivé a sedadlo spolujazdca tmavosivé. Mind f&^ked. Jednou z mála farebných kreácii je bordová strecha ako doplnok k bielej kasni.
Aj keď je práve S660 Concept Edition momentálne hviezdou, tak sa šepká, že automobilka pracuje aj na S1000. Výkonnejší roadster má už byť globálnym modelom. A to je pozitívna správa. Litrový turbomotor má mať až 95 kW (127 k). Vraj má mať aj širšie telo, širšie gumy a znova šesťstupňový manuál. Takže so sťahovaním do Japonska treba ešte počkať. Ani R35 GT-R a S1000 nie sú zlou kombináciou v garáži. A čo tak motor z Fireblade? 133 kW (182 k) pri 12 250 otáčkach znie výborne.