Jaguar F-Type je tou voľbou, keď nechcete nič od Mercedesu, BMW, ani iných značiek, ktoré vyrábajú aj športové autá. Dobre, tá prvá veta je divná, teraz vážne. Vynikajúci roadster a perfektné kupé od Jaguaru dostali rovnaký facelift a prešli tak do druhej polovice životného cyklu.
Výbornou správou je, že automobilka zachovala pod kapotou relatívne malého auta veľký kompresorom dopovaný osemvalec. Ten má výkon 423 kW (575 k), čo predstavuje nárast o 18 kW (25 k). V preklade to je stovka za 3,7 sekundy a maximum obmedzené na 300 kilometrov za hodinu.
Osemvalec však nie je jedinou možnosťou pod kapotou športového auta. Miesto neho môže byť aj V6 dosahujúci 280 kW (380 k). Úplný základ však bude radový štvorvalec s výkonom 221 kW (300 k). Tie sa ale nezmenili.
Zmenila sa, aspoň trochu, vizáž zadnej časti s ostrejšie tvarovanými svetlami a difúzorom, ktorého tvar je závislý na tom aký motor je pod kapotou. Prednú časť kompletne zmenili nové reflektory, ktoré sú viac horizontálne a zvýrazňujú tak šírku auta. Ku svetlám je prispôsobená aj oblejšia kapota.
Rovnako ako exteriér prešiel zmenami aj interiér. Tvarovo sa nezmenilo nič, ale pred vodičom je už multifunkčný displej, ktorý nahradil kruhové prístroje. No a informačno-zábavný systém podporuje okrem aktualizácií bez nutnosti napojenia kábla aj Apple CarPlay a Android Auto v štandardnej výbave. Tie sú ale zatiaľ káblové.