Hyundai Kona kompletizuje ponuku pohonných sústav. Po spaľovacích agregátoch, po elektromobile prichádza tretia verzia, hybrid. Nebude ho možné nabíjať zo zásuvky, ale stále elektromotor bude prispievať ku nižšej spotrebe.
Vizuálne žiadne zmeny nie sú, tie sú iba pod kapotou. Nové tvary 16 a 18-palcových diskov sa nerátajú. Vzhľad ostáva rovnaký aj v interiéri. Akurát na sériovom 7-palcovom displeji, za príplatok 10,25-palcovom, budú toky energie, ako je pre hybridy štandardom.
Batéria nebude príliš veľká, jej kapacita je iba 1,56 kWh. Základom pohonnej sústavy bude 1,6-litrový benzínový atmosférický motor s výkonom 77 kW (105 k) a krútiacim momentom 147 Nm. Tomu bude asistovať elektromotor s výkonom 32 kW (44 k) a krútiacim momentom 170 Nm.
Celkové počty hovoria o kombinovanom výkone 104 kW (141 k) a krútiacom momente 265 Nm. Celkom slušné výkony krotí automatická prevodovka so šiestimi stupňami a dvomi spojkami. Na stovke je hybrid za vlažných 11,2 sekundy a maximum sa zastavilo na 160 kilometroch za hodinu.
Automobilka v cykle WLTP namerala Kone hybrid spotrebu 3,9 litra benzínu na sto kilometrov. Dôležité však je to, že bude znižovať priemerné emisie portfólia automobilky, na ktorých Európska únia tak pevne trvá.