Ženeva bude tento rok plná takzvaných zelených áut. Do plejády sa zapojí aj Hyundai s konceptom Intrudo. Ten má jedinú jasnú úlohu. Priblížiť ľudom technológiu pohonu na vodík. Podľa všetkého to vyzerá, že ak sa do detailu vyrieši zásobovanie a skladovanie vodíka, tak práve technológia palivových článkov by mohla byť alternatívou k fosílnym palivám.
Pod vedením Petra Schreyera vzniklo niečo na štýl BMW X6, SUV kombinované s kupé. Dizajnový štýl tekutá socha sa uplatnil na všetkých detailoch a zameriava sa na aerodynamiku a detaily. Na koncepte boli použité panely z odľahčenej ocele, ktorú Hyundai sám vyrába vo svojej fabrike. S veľkými kolesami pôsobí celok ako lunochod, moderne a premyslene.
Vnútro nevyzerá šokujúco, skoro akoby bolo pripravené na sériovú výrobu. V strede je síce karbónová štruktúra, ale tá už je v súčasnosti tiež celkom reálna. Už ale vidíme a počujeme tých, ktorým do očí padne dvojramenný volant ako na Mercedese triedy S. Dve ramená sú na volante super, aspoň sa tak nemotajú ruky ako na kormidle.
Hlavným prvkom auta je však pohonná sústava. Tá pozostáva z vodíkových palivových článkov a Li-Ion batérie s kapacitou 36 kWh. Táto kombinácia zabezpečuje natankovanie v priebehu pár minút a dojazd až 600 kilometrov.