Fiat svoj model 500C označuje za kabriolet. A pritom to je hatchback s plátenou posuvnou strechou. Renault tiež trojdverový Mégane označuje ako Coupé a je to stále hatchback. K motaniu hláv spotrebiteľov sa pripojí aj Hyundai s modelom i20 Coupe.
Hyundai i20 Coupe je prvý pokus automobilky v segmente malých áut s týmto počtom dverí. Jasné, Coupe pôsobí športovejšie ako päťdverák, ale stále to je hatchback. Za športovejším vzhľadom sa ukrýva za strechou zníženou o 25 milimetrov. Veľa pridáva aj zadný spojler.
Kupé sa chváli aj iným predným nárazníkom so zväčšenou maskou chladiča. Plocha zadných svetiel tiež narástla. No a tým sa dostávame k najväčšiemu paradoxu auta. Vraj sa vnútorné rozmery nezmenšili. Ale šokom je, že objem batožinového priestoru narástol o 10 litrov na 336 litrov, čo je dokonca viac ako má nová Fabia. Ideálne Coupe bude na sedemnástkach s oranžovou farbou Tangerine.
Pod kapotou budú úplne rovnaké motory ako v prípade päťdveráku. Takže na výber bude 1,25i (62 kW/84 k, 122 Nm), 1,4i (74 kW/100k, 134 Nm), 1,1 CRDi (55 kW/75 k, 180 Nm) a 1,4 CRDi (66 kW/90 k, 240 Nm). No a i20 má byť prvý model špecifikácie N. Už teraz sa tešíme.