V súčasnosti, keď sú stále horúcimi novinkami Bugatti Chiron a Koenigsegg Regera sa do podobných vôd, aspoň virtuálne púšťa aj Bell&Ross. Francúzska firma je známa najmä výrobou hodiniek. Teda iba výrobou hodiniek. Bell prilby a vrtuľníky sú úplne samostatné kapitoly.
Šéf hodinárskej firmy, Bruno Belamich, povedal, že koncept AeroGT čerpá inšpiráciu vo vozidlách GT z päťdesiatych rokov a v leteckom priemysle. Nám to skôr pripadá na ten letecký priemysel, päťdesiate roky sa v tvaroch hľadajú naozaj ťažko. Koncept má podľa jeho slov ostré uhly a previsy, ktoré pripomínajú niektoré neviditeľné lietadlá. O tom, či aj AeroGT bude neviditeľné pre radary môžeme smelo pochybovať.
Model má predné LED svetlá a dve paličky trčiace do bokov. Sú síce jediným detailom, ktorý neladí, ale majú na sebe kamery sprostredkujúce pohľad dozadu. Masívny zadok s LED svetlami má asi najviac uhlov zo všetkých hyperáut. Podobne ako Chiron ponúka pohľad až do útrob auta. Ale to už bolo pri Ferrari F50. Na letecký priemysel, a teraz nemyslíme osobnú dopravu, ale vojenské stíhačky, odkazujú koncovky výfukov, ktoré skôr evokujú vyústenia turbín. A z lietadiel prišla aj vertikálna stabilizačná plocha.
O výkonoch sa nehovorí, výroba nie je ani len otázna. Ale ako marketingový pútač pre nové hodinky BR 03-92 AeroGT a BR 03-94 AeroGT je koncept, aj keď len virtuálny, fajn.