Väčšina nových modelov vydrží na trhu maximálne 10 rokov. Avšak častejší životný cyklus trvá 8 rokov. Jedinými výnimkami v blízkych krajinách je Land Rover Defender a Mercedes triedy G. Na iných svetadieloch to je odlišné. V Brazílii len nedávno skončila výroba druhej generácie Transporteru po 56 rokoch.
India končí tiež so svojim koncepčne najstarším modelom. Hindustan Ambassador začal svoju púť v roku 1948 ako Morris Oxford. Za Hindustan sa prezliekol v roku 1958. To znamená, že tento rok oslavuje 56 rokov s novým názvom a 66 ako pôvodný koncept.
Ako najväčší úspech modelu automobilka na svojej stránke uvádza, že získal titul najlepšieho taxíka v Top Geare. Aký neskonalý úspech! Kým v osemdesiatych rokoch šlo až 24 tisíc kusov ročne, posledné roky sa čísla ledva dostali cez dve tisícky.
Horšie je, že automobilka to nezvláda, lebo kašlala na nové modely a tým pádom je v dlhoch a s nahnevanými zamestnancami.