Kto v živote nepočul meno Hans-Joachim Stuck, mal by urýchlene opustiť túto stránku, otovoriť si wikipediu a študovať.
Veľmi stručne, Hans-Joachim je jedným z najlepších nemeckých okruhových jazdcov a zároveň synom ešte slávnejšieho otca, povojnového pretekárskeho pilota tímu Auto Union.A čo je dôležité, Hans-Joachim Stuck je človek, ktorý pozná okruh Nurburgring lepšie než hocikto z nás našu vlastnú cestu do práce. Ono totiž, jazdiť po ringu je časťou pracovnej náplne tohto pána.
Ďalším aktérom videa je BMW M3 GTR. Beštiálny okruhový špeciál postavený priamo továrňou BMW. Atmosférický osemvalec s objemom 4 litre a výkonom zhruba 500 koní a 480Nm sa nechával vytočiť až do 8500 otáčok za minútu. Poháňané boli, pochopiteľne, zadné kolesá, prevodovka bola 6 stupňová manuálna s možnosťou radenia bez spojky. Žiadne krídelká pod volantom, poctivá a precízna práca s pákou. Homologačná hmotnosť 1250kg v kombinácií s týmito parametrami dáva tušiť kadečo.
A Nurburgring- Nordschleife? Ak ste o ňom nikdy nepočuli, nechoďte ani na wikipediu. Rovno sa zahrabte pod zem, alebo ešte lepšie, prepadnite do pekla. Zeleného. A pochopíte o čom je reč.
A ako to v praxi vyzerá, keď sa tieto tri horeuvedené elementy zlúčia? Kliknutie na video vám to ukáže viac než presne. Svoje vodičské preukazy môžete odovzdať na najbližšom inšpektoráte PZ 🙂