Fiat 500 postavený v retro štýle sa môže niektorým jedincom zdať až príliš vysoký. A nie sú ďaleko od pravdy, pretože pri pohľade spredu vyzerá ako štvorec. Výška je skoro rovná šírke. S tým sa ale popasovali v nemeckom G-Techu. Celým menom sa volá G-Tech Fiat 500 Sportster.
Z klasickej päťstovky postavili kupé. Skrátili strechu a auto vyzerá, akoby tato sadol synovi na hračku. Okrem skrátenia okien priniesol G-Tech aj nové nárazníky, bočné prahy a difúzor s centrálnym vyústením výfuku.
Čarovanie prichádza až pri výkone. Základ dostal 165 kW (225 k), Sportster RS 184 kW (250 k) a najvýkonnejší Sportster RGT neuveriteľných 250 kW (340 k). Podľa všetkého sa stále bavíme o pohone prednej nápravy, čo môže byť… Drastické a nevyužiteľné. Najmä v tak malom aute. Ak sa ovláda ak ako Mini Coupé JCW, tak zbohom zdravý rozum.
Najväčšia tragédia na ovládanie však bude bez akýchkoľvek pochybností volant.