Mercedes-AMG S63 je rýchlejší ako S65 (facelift kupé aj kabrioletu)

Mercedes nedávno spustil predaj inovovanej triedy S. Lenže začal iba so sedanom. Kupé trochu mešká, rovnako ako kabriolet. Ale to nevadí, každý predsa vedel, že vylepšenia budú takmer totožné, nie?

Trieda S ako kupé aj ako kabriolet prijala niekoľko zmien, ktoré sú viditeľné na prvý pohľad. V prvom rade to je preštylizovaný predný nárazník a nové predné svetlá. Ale zaujímavejšie sú zadné svelá využívajúce OLED technológiu. Matne si ju spájame s Nokiou N8. Koncovky výfuku tiež prešli zmenami a ladia s celkom.

Interiér bude mať nové sedadlá s označením Energizing Comfort. Ponúkajú niekoľko nastavení, kde menia masážne funkcie a tiež ambientné osvetlenie a hudbu. Paráda, keď za vás rozhodujú fotelky. Nový je tiež volant. Ak je vám povedomý, tak ho má aj nový sedan triedy S. Hlavne má dotykové plochy, ktoré sme skúsili na triede E a považujeme ich za vynikajúce.

Základnou motorizáciou bude štvorliter V8 s biturbo prepĺňaním v S560. Bude mať 340 kW (463 k) a na stovke bude za 4,6 sekundy. Spojenie s deväťstupňovým automatom je predpokladateľné. Ale predpokladateľné nie je, že kupé bude mať pohon všetkých kolies 4Matic a kabrio bude iba zadokolka.

Krok hore, k najlepším výkonom, znamená S63 AMG. V oboch verziách je na stovke za 3,6 sekundy. Môže za to výkon 442 kW (600 k). Najvýkonnejší šestliter V12, tiež s turbami, bude mať iba sedemstupňovú prevodovku a stovku za 4,1 sekundy.

Mercedes-Benz S560 Coupe a Cabriolet

Mercedes-AMG S63 Coupe a Cabriolet

Mercedes-AMG S65 Coupe a Cabriolet